Puławy Linux Group Forum
Puławy Linux Group Forum
Maj 19, 2012, 01:29:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: 20.03.2010 - Warsztaty Linuksowe

Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wifi - w ubuntu działa, w gnome nie  (Przeczytany 228 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
aniol_stroz
Świeżak
*

« : Maj 08, 2011, 08:32:14 »

Witam..

Mam problem...

Na wstępie informuję, że jestem TOTALNYM amatorem jeżeli chodzi o system linux.

Szukam jakiegoś systemu, który postawię obok XP i będę korzystał głównie do celów prywatnych jak internet, pakiety biurowe czy odtwarzanie multimediów. Nie przewiduję jednak całkowitego pozbycia się okienek ze względu na photoshopa, a emulacja mnie nie interesuje.
Tym czasem skaczę sobie z dystrybucji na dystrybucję aby wybrać coś co mi odpowiada, zarówno pod względem wizualnym jak i zawartości dostępnych opcji i narzędzi. Myślałem, że moje poszukiwania zakończyły się po instalacji ostatniego ubunciaka, ale dziś kupiłem Komputer Świat... na płycie był dołączony GNOME3.. z ciekawości nagrałem system na pendrive i odpaliłem... Nie interesuje mnie zdanie zwolenników i przeciwników w kwestii wyglądu - ale dla mnie Gnome3 jest idealny i strzałem w 10 jeżeli chodzi o moje potrzeby... problem w tym, że nie mogę korzystać z wifi ... nie mogę włączyć wifi z poziomu komputera... Klikam na ikonkę połączenia sieciowego gdzie jest "guzik" wireless OFF ... aby włączyć i nic ...

Nie znam się zupełnie jak już wspomniałem Mrugnięcie ... nie instalowałem Gnoma na dysku bo być może to jest problemem, ale nie powinno tak być .. odpalałem już różne dystrybucje z pendrive i wifi działało bez problemu. Jest to stosunkowo nowa dystrybucja ale pytam, może jest jakaś opcja na import sterowników z ubuntu do gnoma? Cokolwiek? Mrugnięcie

Karta to: Atheros AR5007EG Wireless Networ

Komputer